نکته های نگه داری فرش

دسته بندی فرش

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ب.ظ

فرش معاصر
فرش به سبک معاصر در بین همه طراحان داخلی محبوب است. یک فرش مدرن علاوه بر ایجاد راحتی در هر یک از اتاق هایی که لباس می پوشد ، می تواند فضای داخلی را تمیز کند ، تمیز یا مرسوم ، مد روز. این یک شیئ تزئینی در نوع خود است که اولین ساعت شکوه خود را در قرن نوزدهم در انگلیس به دنیا آورد. امروزه بسیاری از اقامتگاه های مجلل این صنعتگری را به عنوان تغییری در فرشهای کلاسیک و سنتی انتخاب می کنند. این نوع جدید فرش به شما امکان می دهد دکوراسیون داخلی خود را به روشی بی انتها شخصی سازی کنید. این یک شرط ایمن است ، چه ساده ، طرح دار ، پشم ، پلی پروپیلن ... فرشهایی مقاوم و مقاوم هستند ، نگهداری آنها آسان است.

فرش چند رنگ
از آنجا که می دانیم شما دوست دارید فضای داخلی خود را شاد و شاد کنید ، ما این فرش رنگارنگ Batic Power را از Kare برای شما انتخاب کرده ایم. این فرش ایده آل برای روشن کردن فضای داخلی ملایم و عاری از رنگ ، اتاق نشیمن شما را متحیر کرده و به لطف موزاییک رنگهای روشن که تمام خانواده را به وجد می آورد ، فضای نشاط را به ارمغان می آورد. با این فرش رنگین کمانی رنگ ، یک روز کسل کننده می تواند به سرعت روشن شود.

فرش مربع
آیا دوست دارید در طراحی داخلی خود با الگوها و اشکال هندسی بازی کنید؟ با انتخاب فرشهای مربع شکل برای سالن ورودی ، اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری ، اشکال را متفاوت کنید و اصالت را انتخاب کنید. این مدل فرش واقعاً غیر معمول است که جلوه ای استثنایی به دکوراسیون داخلی شما می بخشد. فرش مربع شکل با ابعاد یکسان در هر طرف ، امکان تقویت یک عنصر خاص را با شکستن نه تنها با عدم تقارن یا جنبه بدون ساختار یک اتاق بلکه با تأکید بر نقاط کانونی فراهم می کند.

فرش پوست BEAST
اگر به دنبال فرشی مدرن و شیک هستید ، این فرش قهوه ای پوست گاو مناسب شما است. رنگ تیره آن به شما امکان می دهد فضای داخلی طراح خود را با کمی متانت که کلاسیک و ظریف است ، تزئین کنید. علاوه بر این ، رنگ قهوه ای این مزیت را دارد که به راحتی با چوب جفت می شود ، اما همچنین با سایر سبک های مبلمان ، آهن فرفورژه یا شیشه سازگار است. با استفاده از این فرش ساخته شده از پوست حیوانات ، فضای داخلی شما بزرگتر می شود. کیفیت استثنایی دیگر این فرش این است که نگهداری از آن بسیار آسان است. برای از بین بردن ریزگردها و گرد و غبار ، جاروبرقی یا برس نرم کافی است. به علاوه ، نرمی این فرش باعث می شود شما پابرهنه روی آن قدم بزنید.

فرش اصلی
اصالت دکوراسیون داخلی را می توان در انتخاب جزئیات مهم مشاهده کرد. فرش هم در فضای داخلی شما نقش عملی و هم زیبایی شناختی دارد. این یک فضای زندگی کاملاً مشخص را ترسیم می کند. ممکن است در زیر یک میز قهوه قرار داده شود ، به خودی خود یک اتاق یک عنصر تزئینی است. برای اصالت بخشیدن به فضای داخلی نرم ، می توانید یک فرش اصلی از Kare انتخاب کنید. از آنچه تاریخ در مورد فرش کلاسیک به ما می گوید ، فرش امروزی مواد اولیه را حفظ می کند و اصالت را اضافه می کند که از طریق الگوها ، طرح ها و اشکال مختلف منعکس می شود. از فرش های الیاف طبیعی گرفته تا مدل های الیاف گیاهی ، نیازی به ذکر نیست که از الیاف مصنوعی ساخته شده است ، قطعاً فرشی برای شما در Kare ساخته شده است.

فرش VINTAGE
دکوراسیون پرنعمت از یک سبک مدرن تشکیل شده است ، به روز شده است ، البته با نوستالژی غوطه ور ، که به شما امکان می دهد فضای داخلی خود را به روشی طراح ، با کلاس ، زرق و برق ، شیک و اصیل بپوشید. شما کاملا به این فرش منطقه صورتی رنگ پودری Kelim Ornament توسط Kare نیاز دارید. این فرش مدرن با ویژگی های خاص خود ، رنگ برهنه آن که در هر سبک داخلی قرار می گیرد و جنبه ظریف و تصفیه شده بسیار مورد توجه آن که به آن ظاهری قدیمی و کلاسیک می بخشد ، متمایز است. این مدل فرش که از پنبه و پلی استر ساخته شده است ، عاشقان ظاهری یکپارچه را که در رنگها و الگوهای کمرنگ آن منعکس می شود ، خوشحال خواهد کرد آیا به دنبال فرشی ایده آل هستید که در فضای داخلی شما تغییر ایجاد کند؟ Kare Design فروشگاهی است که مبلمان و لوازمی تزئینی را در اختیار شما قرار می دهد که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت ، قطعات بی نظیری که بدون شک فضای داخلی شما را ارتقا می بخشند.

  • ماهور کیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی