نکته های نگه داری فرش

بیشتر افراد حداقل یک اتاق یا فضای کوچک در خانه خود دارند که آرزو می کنند بزرگتر باشد. حتی وقتی نمی توانید فضا را از نظر جسمی بزرگ کنید ، روش هایی وجود دارد که می توانید از طریق استفاده از عناصر دکوراسیون به درستی انتخاب شده ، احساس فضای بزرگتری را داشته باشید. فرش یکی از این عناصر است. خواه پهنای دیوار به دیوار داشته باشید و یا فرش منطقه ای که بر روی نوع دیگری از کف قرار گرفته باشد ، انتخاب فرش مناسب می تواند به فضای شما کمک کند تا بزرگتر شوید. در اینجا چند نکته برای تحقق آن آورده شده است.

 

 

نصب پهنای دیوار به دیوار در یک اتاق می تواند با ایجاد تداوم به بزرگتر شدن فضا کمک کند. تغییر سطوح کف باعث توقف و شروع بصری چشم می شود. در مقابل ، داشتن یک فرش از دیواری به دیواره دیگر بدان معنی است که چیزی برای جلوگیری از چشم وجود ندارد ، در نتیجه این تصور ایجاد می شود که فضا بزرگتر از آن است که هست.

 

نکات فرش منطقه
کلید استفاده از فرش منطقه برای بزرگتر نشان دادن اتاق شما استفاده از اندازه مناسب فرش است. یک اشتباه معمول در تزئینات مردم این است که فرش یا فرش بسیار کوچک منطقه را انتخاب می کند ، فضای اتاق را بهم ریخته و از هم گسیخته نشان می دهد و به همین دلیل آن را کوچکتر نشان می دهد.

اندازه دقیق فرشی که برای اتاق شما بهینه باشد به عوامل مختلفی از جمله محل قرارگیری مبلمان شما بستگی دارد. همیشه به یاد داشته باشید که تمام مبلمان یک اتاق باید بالای فرش قرار داشته باشد. اگر دستیابی به این هدف ممکن نیست ، حداقل پاهای جلوی قطعات بزرگتر را روی فرش داشته باشید.

 

رنگ
اکثر مردم با این مفهوم آشنا هستند که رنگهای روشن به بزرگتر شدن فضای اتاق نسبت به رنگهای تیره کمک می کنند. این بدان معنا نیست که شما باید فرش سفید یا سفید را در سرتاسر خانه خود نصب کنید. استفاده از تون های روشن تر از رنگ مورد علاقه خود در کل فضا به گسترش بصری فضا کمک می کند. همچنین ، رنگ های روشن تر نور خورشید (یا نور مصنوعی) را بیشتر از رنگ های تیره منعکس می کنند ، بنابراین افزایش نور در فضا به احساس بازتری کمک می کند.

 

الگو
اگر می خواهید روی فرش یا فرش منطقه خود نقش و نگار داشته باشید ، اطمینان حاصل کنید که اندازه طرح به اندازه اتاق مناسب باشد. قانون معمول ، الگوهای بزرگتر برای اتاقهای بزرگتر است. با این حال ، این قانون در سنگ نوشته نشده است و بیشتر به میزان فضای قابل مشاهده کف بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک اتاق کوچک که مبلمان زیادی ندارد می تواند یک الگوی بزرگتر را اداره کند ، در حالی که یک منطقه بزرگ که مملو از مبلمان است ممکن است به الگوی کوچکتر نیاز داشته باشد. پوشش کف شما یکی از اجزای مهم دکوراسیون اتاق شما است و می تواند تأثیر زیادی در احساس کلی اتاق داشته باشد. انتخاب پوشش کف مناسب می تواند به بزرگتر شدن منطقه کمک کند.

 

  • ماهور کیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی