نکته های نگه داری فرش

تزیین یک اتاق و فرش آن

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲ ق.ظ

هنگام تزئین یک اتاق دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. معمولاً این به معنای تصمیم گیری درباره قطعات بزرگ مثل فرش است


الهام خود را تحلیل کنید.
چه چیزی در مورد عکس دوست دارید؟ فرش است یا همه چیز اتاق است؟ آیا فضای شما حتی به این شکل است؟ من برای اتاق خوابمان بسیار الهام گرفته ام ، اما با بررسی دقیق تر ، متوجه شدم که هیچ یک از عکسها مبلمان چوبی ندارند (که همان چیزی است که متعلق به خودمان است). اگر واقعاً می خواهید از الهام خود الگوبرداری کنید ، به دنبال عکسی بگردید که همان عناصر موجود در اتاق شما را داشته باشد.

 

اندازه گرفتن. و سپس دوباره اندازه گیری کنید.
همیشه اطمینان حاصل کنید که یک فرش در اندازه مناسب قرار دارد. حدس نزن اگر شما یک شخص بصری مثل من هستید ، می توانید با نوار نقاش از کف زمین بچسبانید یا از روزنامه استفاده کنید تا سطح فرش را به صورت فیزیکی بیرون بکشید.

 

بررسی ها را بخوانید.
… اما آنها را با یک دانه نمک بردارید. نیازی نیست به شما یادآوری کنم که افراد در اینترنت دیوانه هستند. اما گاهی اوقات می توانید قطعات خردی را در کلمات آنلاین آنها پیدا کنید. به دنبال بررسی هایی با جزئیات ملموس باشید ، مانند "این فرش از نظر شخص بسیار بنفش تر است." برای نظرات مشابه در سراسر هیئت مدیره بررسی کنید. من همچنین دوست دارم که مردم عکس های شخصی خود را در Overstock بارگذاری کنند ، بنابراین می توانید آن را در خانه واقعی برای مراجعه مشاهده کنید.

 

سیاست های بازگشت را بررسی کنید.
گاهی اوقات ، با وجود تلاش شما ، نتیجه نمی دهد. بنابراین من همیشه قبل از خرید بررسی می کنم که سیاست بازگشت چیست. فرش های حمل و نقل (به خصوص اندازه های بزرگتر) بسیار گران است. و حتی اگر حمل و نقل رایگان به خانه خود داشته باشید ، همیشه تضمین نمی کند که هنگام بازگشت آن چنین باشد. خط مشی را بررسی کنید و مطمئن شوید که اگر فرش را دوست ندارید ، با اسکناس 80 دلاری UPS یا هزینه ذخیره سازی سنگین مواجه نخواهید شد. بررسی پنجره بازگشت نیز مفید است. اگر به محض رسیدن فرش نمی توانید آن را باز کنید ، مطمئن شوید که چه مدت قبل از بازگرداندن فرش دارید. شاید خانه شما رنگ آمیزی شود و بیش از 30 روز منتظر بمانید تا آن را باز کنید ... این شانس وجود دارد که بخواهید یا نخواهید به فرش گیر کنید.

 

 

سبک های طراحی می توانند در طول سال تغییر کنند ، اما یک روند فرش منطقه وجود دارد که آزمایش زمان را کرده است.

فرشهای وینتیج

با همه جلوه های زیبا و زیبای آنتیک محو شده ، نمی توان جذابیت دنج آنها را انکار کرد. و آنها فوق العاده همه کاره اند. آنها را با هر سبک دکوراسیون از خانه کشاورزی گرفته تا مدرن جفت کنید.

من شخصاً فرشهای وینتیجرا دوست دارم زیرا آنها دوستانه و حیوانات اهلی هستند. هر گونه ریختگی یا اتفاق ناخوشایند با احساس عتیقه شسته شده ترکیب می شود.

  • ماهور کیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی