نکته های نگه داری فرش

فرش های تزئینی برتر برای داخلی مرسوم ، مد روز

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰ ب.ظ

برای گرم کردن فضای خانه ، چیزی شبیه فرش در اتاق نشیمن یا اتاق خواب وجود دارد. هم لطافت و هم ظرافت را به فضای داخلی شما می آورد. اگر به دنبال یکی از آنها هستید ، از انتخاب فرشهای تزئینی ما الهام بگیرید تا خوشبختی خود را پیدا کنید.

با افزودن یک فرش اتاق نشیمن یا یک فرش در آشپزخانه ، کمی چیز اضافی به دکوراسیون خود بیاورید. به شما این امکان را می دهد که به عنوان مثال با یک فرش بربری یا چرمی ، رنگ اتاق خود را ، یا کمی یادداشت قومی قرار دهید. برای اتاق کودک ، چیزی مانند یک فرش نرم و گرد وجود ندارد. پنبه ، پشم ، خز مصنوعی ، الگوهای کوتاه ، بلند ، مربع ، مستطیل ، هندسی ، ساده ... فرش تا بی نهایت در دسترس است و می تواند هر فضایی را تقویت کند. اگر می خواهید برای تکمیل فضای داخلی خود از یک فرش تزئینی جدید پذیرایی کنید ، انتخاب 10 مدل بسیار متفاوت ما را کشف کنید. قیمت ها ، اندازه ها ، مواد ، مارک ها ، طرح ها ، رنگ ها ... ما انتخاب گسترده ای را ارائه می دهیم تا هر کس آنچه را که می خواهد پیدا کند. چه آن را روی پارکت نصب کنید ، چه کاشی ، اتاقی که انتخاب می کنید از چشم دور نخواهد ماند و تفاوت را ایجاد می کند. ما به شما اجازه می دهیم به پیشنهادات ما نگاه کنید و انتخاب خود را انجام دهید.

 

چگونه فرش خود را حفظ کنیم تا در شرایط خوبی قرار داشته باشد؟
مانند سایر عناصر داخلی شما ، فرش گرد یا مستطیل شکل شما نیز باید به خوبی حفظ شود تا زیبا و در شرایط خوبی باقی بماند. اولین کاری که انجام می دهید این است که مرتباً فرش اتاق نشیمن یا فرش آشپزخانه خود را با جاروبرقی پاک کنید. مانند فرش های شما ، فرش های شما نیز در معرض گرد و غبار ، ریزش خرده ریزها ، کنه های گرد و غبار و موارد دیگر قرار دارند. بنابراین تمیز کردن آنها مانند بقیه خانه ضروری است. فرش بربری یا کرک دار بسته به قرار گرفتن در معرض نور ، ممکن است در جاهایی کمی محو شود. حیله؟ تغییر مسیر در سال یک یا دو بار.

اگر فرشی با انبوهی دارید که روی آن یک مبلمان قرار داده شده است ، رد پا می تواند در آن تعبیه شود. برای ناپدید شدن آن می توانید از یک مکعب یخ استفاده کنید. بگذارید روی ناحیه ذوب شود و وقتی الیاف خوب خیس شدند آنها را صاف کنید تا به شکل اصلی خود برگردند. برای حفظ رنگ آنها و سالم ماندن باید هر سه ماه یکبار فرش های خود را بشویید. اگر فرش شما پنبه ای است ، می توانید از صابون مارسی برای استفاده با برس استفاده کنید. برای فرش پشمی ، صابون سیاه یا جوش شیرین ترجیح داده می شود. در مورد فرش جوت یا چرم توصیه می شود که آن را توسط یک متخصص تمیز کنید و آن را به خشکشویی ها برسانید.

 

فرش تقلیدی از پوست گوسفند، (فلوکات)

نرمی و چیزی جز نرمی با این فرش تقلیدی از پوست گوسفند. بسیار مقرون به صرفه است و نگهداری آن آسان است زیرا می توان آن را در ماشین لباسشویی ، بلکه در خشک کن نیز شست. اگر به راحتی شسته شود ، به دلیل رنگ سفید نامرتب ممکن است لازم باشد مرتباً آن را تمیز کنید. اندازه آن نیز کوچک است.

فرش اتاق نشیمن شگی 

با انتخاب این فرش پشمالو اسما از نظر ، بدون ترک اتاق نشیمن خود سفر کنید. این یک سبک بربر بسیار دلپذیر را به نمایش می گذارد و اندازه آن 1.50 متر در 2.20 متر است که به شما امکان می دهد فضای وسیعی از اتاق خود را پوشش دهید. از پلی پروپیلن ساخته شده است ، ماده مقاوم در برابر پارگی. نگهداری آن نیز آسان است. صاف کوچک برای پایان.

  • ماهور کیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی