نکته های نگه داری فرش

فرش طوسی در دکور

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ

فرش خاکستری هنگام استفاده در اتاق خواب می تواند به طرز باورنکردنی همه کاره باشد. بسته به نحوه استایل آن می توانید چندین ظاهر کاملاً متفاوت ایجاد کنید. از مینیمالیسم خنک گرفته تا گرمای مخملی ، برای الهام گرفتن از این اتاق ها نگاهی بیندازید.

 

یک طرح حداقل را تکمیل کنید
فرش خاکستری موجود در این اتاق خواب معاصر به لطف نحوه جفت شدن با دیوارهای سفید ترد و مبلمان ساده ، تمیز ، تازه و مدرن احساس می شود.

لحن خاکستری میانه به نیمه کامل راه بین دیوارهای سفید و تخت روکش دار خاکستری تیره برخورد می کند. با ساده نگه داشتن پالت ، احساس می کنید یک کفپوش مدرن است.

برای ایجاد ظاهری مشابه ، فرشی با رنگ صاف (نه با پوشش بافت) انتخاب کنید و آن را در قسمت میانی تا تاریک نگه دارید

 

به سمت نور بروید
در نگاه اول ، این اتاق روشن و واضح به نظر می رسد و دیوارها و کف آن تقریباً سفید است. اما از نزدیک نگاه کنید و خواهید دید که چندین سایه خاکستری روشن زمزمه ای به بازی گرفته می شوند.

دیوارها و کمد روشن ترین سایه هستند ، در حالی که فرش فقط یک تن تیره است ، و پرده ها سایه ای تیره تر دارند.

در نتیجه ، فضای اتاق هنوز احساس طراوت می کند و فرش رنگ پریده تقریباً همان اثری را دارد که تخته های کف سفید با رنگ سفید رنگ ایجاد می شود ، اما گرما و لطافت زیر پا را ایجاد می کند که کفپوش چوبی قادر به ارائه آن نیست.

 

فرش دیوار به دیوار می تواند احساس دنجی در اتاق خواب ایجاد کند و با انتخاب روکش مخملی به رنگ خاکستری نقره ای ، طراح این اتاق را از خنک و مرتب به اتاق گرم و مجلل ارتقا داده است.

فرش خاکستری با روکش مخمل می تواند یک ظاهر مشکل برای درست شدن باشد ، و این مثال نشان می دهد که چگونه می توان آن را کار کرد بدون اینکه بیش از حد از حد استفاده کنید. با ساده نگه داشتن بقیه اتاق ، با دیوارهای خاکستری میانه و میز تحریر باریک ، فرش به ویژگی برجسته ای تبدیل می شود.

اضافه شدن یک صندلی میز کار به رنگ زرد روشن طرح را به روز کرده و هر گونه اشاره به سبک قدیمی را از بین می برد.

  • ماهور کیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی