نکته های نگه داری فرش

سه نکته ساده برای انتخاب فرش مناسب برای بهبود چیدمان اتاق نشیمن در یک چشم به هم زدن!
فرش تزئینی ، اما نه تنها ، با ایجاد محدودیت بصری در اتاق نشیمن امکان ایجاد فضای پیله سازی بدون تقسیم بندی را فراهم می کند. لوازمی که با دقت انتخاب شود تا اتاق نشیمن را بدون یادداشت کاذب متعالی کند! اندازه ، مواد و سبک ایده آل ، ما همه چیز را به شما می گوییم تا این پارچه زیبا و گرم را انتخاب کنید.

اهمیت ابعاد برای فرش اتاق نشیمن شما

برای به دست آوردن نتیجه ای هماهنگ ، در نظر گرفتن زمینه ای که فرش در آن نصب می شود ضروری است. مبلمان بلکه ابعاد اتاق نیز نقشی اساسی دارند: فرش باید سطح کافی را بپوشاند تا تعادل بصری خاصی را به فضا ارائه دهد.

برای اینکه اشتباه نکنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اندازه گیری های نصب خود را انجام دهید تا متوجه شوید کدام مدل برای فضای شما مناسب است. وقتی فرش در اتاق نشیمن قرار می گیرد ، دو گزینه در اختیار شما قرار می گیرد:

اولین مورد این است که مبلمان را که اتاق نشیمن را تشکیل می دهد تا حد ممکن قاب کنید. مبل ، صندلی ، میز قهوه ... فرش به عنوان یک پوشش طبقه دوم برای مشخص کردن محل عبور بین یک منطقه ناهار خوری ، و خود منطقه زندگی ضروری است.
همچنین می توانید نقطه کانونی اتاق نشیمن خود را برجسته کنید ، که اغلب با وجود یک میز قهوه مشخص می شود. در اینجا نیز ، فرش باید بیش از مبلمان شما تحمیل کند تا مورد آخر را متعالی کند. یک فرش XL را نیز نصب کنید که کمی از عرض مبل بیشتر باشد و ظاهری بی عیب و نقص و بسیار مرسوم ، مد روز داشته باشد.

وقتی طرح های فرش در ابعاد اشتباه انتخاب می شوند ، فضا نامتناسب و ناسازگار به نظر می رسد. هرچه این لوازم جانبی کوچکتر باشد ، فضای داخلی شما کوچکتر خواهد شد!

چه شکلی را برای فرش خود ترجیح دهم؟

 

در یک اتاق نشیمن ، فرش با توجه به ابعاد ، رنگ ، مواد و همچنین شکل جلوه های بصری متفاوتی را به ارمغان می آورد.

مستطیل کلاسیک ، مربع گرافیکی یا شکل گرد و نرم ، فرش جلوه های مختلفی را در دکوراسیون داخلی شما ایجاد می کند.

ما از طرحی متناسب با چیدمان اتاق برای حفظ منطق زیبایی برخوردار هستیم. اتاق های نشیمن بزرگ توانایی تهیه انواع فرش ها را دارند. از طرف دیگر ترجیح داده می شود که طراحی اتاق نشیمن در هنگام باریک بودن یا شکل منحصر به فرد بیشتر دنبال شود.

چه فرشی برای اتاق نشیمن؟

فرش ساده برای برجسته کردن یک رنگ یا طرح دار برای ایجاد آرامش در اتاق نشیمن؟

فرش علاوه بر قاب بندی بصری یک فضا ، مبلمان و دکوراسیون را نیز متناسب با رنگ آن برجسته می کند. رنگ آن ، که مشخصاً به سلیقه شما بستگی دارد ، همچنین می تواند رنگ های موجود در فضای داخلی شما را تکرار کند تا از یک سبک تزئینی پشتیبانی کند یا برعکس اگر رنگ انتخاب شده از بقیه متمایز باشد ، اصالت را به ارمغان می آورد.

متوجه می شویم که فرش سبک جلوه ابهت را برجسته می کند ، در حالی که یک مدل تیره تمایل دارد نگاه را به مبلمان اطراف خود متمرکز کند. بنابراین انتخاب شما ممکن است تحت تأثیر نیازهای تزئینی شما باشد.

خوشبختانه چند سبک فرش وجود دارد که در طول سالها ضروری شده است و به شما امکان می دهد اتاق نشیمن خود را بدون اشتباه در سلیقه تزئین کنید!

فرش بربر: با الهام از قومیت ، فرش بربر معمولاً از پشم روشن است و دارای نقوش گرافیکی با رنگ تیره تر است. همچنین جایگاه خود را در یک فضای داخلی صنعتی ، اسکاندیناوی یا الهام گرفته از boho پیدا می کند.
فرش الیاف طبیعی: غالباً گرد ، فرش الیاف طبیعی دارای رنگ خنثی خوبی است که به آن امکان می دهد تا با هر فضای داخلی سازگار شود. اندازه نسبتاً کوچک آن برای استودیو یا اتاق نشیمن کوچک مناسب است.
فرش گرافیکی: فرش گرافیکی با تزئینات اسکاندیناوی بسیار مرسوم ، مد روز ساخته می شود ، اغلب از پنبه ساخته شده و از الگوهای هندسی تشکیل شده است. پاستلی ، روشن یا کلاسیک تر ، همچنین برای هر سبک دکوراسیون مناسب است. اغلب سبک ، تمیز کردن آن آسان است و به راحتی حرکت می کند.

  • ماهور کیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی